DOŽIVELI SMO DECEMBRSKA PRESENEČENJA
V petek, 6. decembra so učenci lahko uživali v prvem presenečenju, ki smo ga pripravili zanje.
Šolska dramska skupina nas je povabila na predstavo. Zaigrali so nam pravljico Larina božična želja. Učenci so jo zbrano spremljali in na koncu nagradili nastopajoče z iskrenim aplavzom.
Hvala učencem dramske skupine in mentorici Vidi Novak.
MLADI USTVARJALCI je bil naslov drugega presenečenja, ki se je zgodilo 13. 12. Učenci so v razredih na različne načine ustvarjali:
Učenci 1.a so si ogledali video, kako se spečejo praznični pujski iz testa in se nato sami zelo uspešno preizkusili v peki pujskov. Bili so slastni.
Učenci 1.b so okrasili učilnico, ki je dobila praznični izgled.
V 2.a razredu so pozornost namenili risanki oz. oživljanju slikovnega gradiva – animaciji. Kolaž animirani film Slon in kolo jih je dodobra prevzel, 3D-računalniški animirani film Darilo pa jih je šokiral. Vživljanje v dogajanje, razgovori po ogledih in različni pogledi na filmske dogodke so prinesli miselne premike, sočutje, tudi transfer na realno situacijo med nami.
V 2. b razredu so izdelali papirnato smrečico, ki bi jo lahko uporabili tudi za praznični pogrinjek.
Mladi ustvarjalci 3. a so ustvarjali z besedami. Ogledali so si risanko z naslovom Srečko, božični okrasek in se pogovarjali o medosebnih odnosih, sreči in zaupanju, ki so v tem prazničnem času še toliko bolj v ospredju. Nato so se igrali igro Krog zaupanja.
V 3. b so ob dišeči skodelici božičnega čaja poslušali o vragolijah Škrata Kuzme in njegovih prijateljev. Učencem so bile škratovščine nadvse zabavne, po poslušanju pa so s tehniko radiranja škrata tudi narisali.
20. 12. je bil čas za zadnje presenečenje z naslovom OBDARIMO SE.
V 1.a so učenci izdelali novoletni okrasek – Božička. Sledilo je žrebanje. Učenci so okrasek, ki so ga izdelali, podarili sošolcu, ki so ga izžrebali.
Učenci 1.b so izdelali papirnate novoletne smrečice in si jih med sabo izmenjali.
V 2. a razredu so učenci izdelali in okrasili novoletni obesek iz papirja in vanj vložili svoje novoletno voščilo. Med seboj so si jih izmenjali s pomočjo srečelova.
Učenci 2.b so izdelali malo darilno škatlico, ki so jo sestavili in poslikali po svoji zamisli. Vanjo so dali listek s sporočilom (lepe želje za sošolce). Obdarovanci so svoje škatlice dobili z žrebom. Presenečenje se je stopnjevalo od začetne naloge pa vse do končnega branja voščil, ko so vendarle spoznali svojega obdarovanca iz svojih vrst.
Učenci 3. a so v šolo prinesli lepe misli. Nato so se med seboj izžrebali in so svojemu izžrebanem sošolcu ali sošolki na praznični papir napisali svojo misel ter jo okrasili. Zavili so jo v sveženj in jo ovili z vrvico iz rdeče volne ter se s kratkim voščilom posvetili sošolcu oz. sošolki. Tisti, ki so želeli, so svoje misli prebrali. Misli bodo doma učenci dodali na svoje novoletne jelke.
V 3. b so učenci izdelali angelčke, ki naj učence spremljajo in pazijo celo leto! Učenci so se pri delu zelo potrudili, da so s sošolci lahko izmenjali lepa darilca.
Učiteljice 1. triade