Naša šola spodbuja sodelovanje in ustvarjalnost, gradi znanje, veščine in vrednote, ter je šola, ki ni le dolžnost, ampak tudi pravica.

POHOD NA VRHE

POHOD NA VRHE

V okviru projektov Simbioza in Zdrava šola smo se v petek, 27. 10., odpravili peš na Vrhe. Otroci prve triade so na pohod povabili svoje dedke in babice, pridružilo pa se nam je tudi nekaj staršev. Prav vsakega smo bili veseli. Ob treh popoldne smo se v čudovitem...

več...
Delavnice na temo nenasilja

Delavnice na temo nenasilja

26. in 30. septembra nas je obiskal policist g. Janez Pravdič. Predstavil je delavnice na temo nenasilja za učence od 4. do 7. razreda.

več...
Gremo peš s kokoško Rozi

Gremo peš s kokoško Rozi

Letos na šoli sodelujemo tudi v projektu Trajnostna mobilnost v osnovni šoli - Gremo peš s kokoško Rozi. Namen aktivnosti je spodbuditi osnovnošolce, da v šolo prihajajo na trajnosten način (peš, z javnimi prevoznimi sredstvi, več otrok skupaj v enem avtomobilu,…),...

več...
Prvi šolski dan

Prvi šolski dan

Dragi učenci! Počitnice se zaključujejo in v ponedeljek, 2. 9. 2019, se prične novo šolsko leto. Učenci od 2. do 9. razreda se zberete pred šolo ob 8.20, ko bodo po vas prišli vaši razredniki. Od prihoda prvega avtobusa naprej bo poskrbljeno tudi za varstvo, ki pa bo...

več...

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju: Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj – spletna stran.

V začetku šolskega leta se je tudi naša šola vključila v izvajanje 3-letnega projekta RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA RANLJIVIH OTROK, ki ga na Inštitutu za razvijanje osebne kakovosti izvajajo ob sofinanciranju Ministrstva za zdravje Republike Slovenije.

V projekt sta se vključili strokovni delavki Meta Turk in Petra Prevec, ki sta opravili potrebno izobraževanje in usposabljanje za pridobitev licence ter pridobili certifikat za izvajanje programa z učenci. V tem času so mentorji program predstavili staršem učencev, vključenih v delavnice, ter na podlagi soglasij staršev izvedli začetno testiranje oz. Analizo mladostnikovega samovrednotenja na področju učenja. Pričeli smo tudi z izvajanjem delavnic v skladu z načrtom dela in s pomočjo didaktičnih gradiv.

Več informacij o projektu je na tej povezavi.